HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ny Clas Ohlson katalog också !
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Lelle
Member

324 Posts

Posted - 2003/08/18 :  19:58:57  Show Profile Send Lelle a Private Message


För oss alla gör-det-självare lanserar Clas Ohlson sin nya katalog idag.

Think different.

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2003/08/19 :  10:06:38  Show Profile Send divander a Private Message
Trevligt.

Oops! I did it again
Go to Top of Page

flintan
Member

663 Posts

Posted - 2003/08/20 :  01:11:49  Show Profile Send flintan a Private Message
Nja, jag tycker nog att Clas-Ohlson har tappat kärnan fullständigt dom senaste åren. Dom saluför ju bara mängdprodukter, det mesta håller inte någon speciellt bra kvalitet och trots det så är det inte billigt. Då är det ju tom trevligare med ställen som ÖB och Biltema mfl som lanserar sig som lågpriskejor.
Det är klart ska man köpa trädgårdsslang eller en skrumejsel kanske man kan hitta något men jag vågar nästan påstå att allt dom säljer lika gärna kan köpas på Coop-Forum. Vart tog alla udda prylar vägen som man gick och sneglade på när man var liten?
Sorry om jag dissar tråden men jag kunde bara inte låta bli efter alla gången man frågat efter det ena eller andra och fått åka hem tomhänt.
Måste bara nämna ett exempel. För två tre år sen var jag i trängande behov av vanliga små lågeffektsmotstånd och blev förstås glad när det fanns i Clas-Ohlsson katalogen. När jag åkte dit och frågade sa expediten att dom precis hade utgått ur sortimentet men att dom hade flera pall-laster ute på lagret som tyvärr skulle skickas till soptippen och inte fick säljas. Fyy på sig Clas-Ohlsson. Så var inte affärstanken från början.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000