Jag har ett par Sennheiser hd497 som jag är måttligt nöjd med och även ett par koss porta pro som jag är mycket nöjd med...Har ingen hörlursförstärkare men porta pro som är så lättdrivna behöver inte det..Jag gillar mycket bas i luren som man får från porta pro men de är inte speciellt bekväma och bastrycket blir nästan för stort på örat..Så därför funderar jag på att köpa ett par grado sr-60 hörlursmuddar för att göra de hela lite bekvämare och få örona lite längre bort från ljudet=) Funderar också på att köpa en förlängningskabel eftersom det också behövs.
Tycker ni det här låter som en bra ide om man inte lyssnar så mycket i hörlur och inte vill köpa hörlursförstärkare och dyrare hörlurar?
Måste tyvärr meddela att jag testat mina KossPotaPro med en separat hörlursförstärkare. Tyvärr blir det mycket att ha i fickan och man måste ha lång nätsladd, annars hade jag alltid använt föstärkaren. Sorry!
Eftersom jag redan har två par hörlurar så har jag inte lust o köpa ett par till (sr-60)...
Är säker på att säkert låter bra med seperat hörl.först. också!! Men en hörlursförstärkare kostar minst en tusing och har inte lust o köpa det nu...Ska nog dra och beställa muddar snart!