HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Blixtvisit i Berlin
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2003/08/02 :  16:18:02  Show Profile Send Hotspur a Private Message
I förrgår tillbringade jag en lång het dag i Berlin och naturligtvis var jag bara tvungen att avlägga ett besök på Ka-De-We, Berlins svar på Harrod's*. Jag letade mig snabbt upp till elektronikavdelningen för att återigen beskåda framförallt de båda sköna MBL-anläggningar (á 1 400 000 resp. 450 000 SEK) som står uppställda till allmän beskådan. Jag frågade en av de manliga modedockorna om de hade några Accuphase-produkter för demo och fick då svaret: Vad är det för något? Efter att jag förklarat så hänvisade han mig till Saturn på Alexanderplats (Berlins bästa torg!), ett ställe som mer liknar Elgiganten än något annat. Ridå. Där försvann i all hast min respekt för inte bara försäljaren, utan för hela varuhuset... Någon här som har hifi-tips inför nästa Berlin-resa?

*) Sale area: 60,000 qm (corresponds the Olympiastadion plus 4 soccer fields) floor: 8 floors products: over 380,000 sale articles escalators: 64 processions: 26 pieces of visitor: on the average 80,000 visitors per day colleague: 2,400 persons (70% femininely), including ca. 100 Instructing sprinkler nozzles: 14,000 parking lots: 1,031 place places in 2 park houses of bicycle places: 200 kameraüberwachte place places.

http://www.kadewe.de/erfahren/
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000