HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Oj det visste jag inte att det tar så lång tid
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/07/31 :  17:58:00  Show Profile Send matså a Private Message
Oj min Arcam är betald men enligt Ljudtema så tar det ca en vecka de får bekräftelsen efter det att jag har betalt. Visste inte att det tog så lång tid. Men det är klart han har ingen tillgång till datorn under semestern. Trodde det gick snabbare i dagens samhälle.

Min fotosida på flickr

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2003/07/31 :  18:34:59  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
Nä du vet det tar tid å rista in på stenar...

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...
Go to Top of Page

Flint
Member

3862 Posts

Posted - 2003/07/31 :  18:55:40  Show Profile Send Flint a Private Message
Det är någon i systemet som ligger och samlar ränta. Överföringen går nog på några mS.
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/07/31 :  20:46:31  Show Profile Send matså a Private Message
Nja jag vet att det går på mssekund. Men att banken tar en vecka på sig att skicka ut ett bekräftelse mail till ljudtema från det att de har sett att jag har betalat den 22:juli. Ljudtema har fortfarande inte fått det brevet. Pågrund av att de andra är på semester (Rickard är ensam) så har han inte tillgång till dator (det var vad han sa) så att han kunde se det den vägen. Hm tycker det hela verka ohighendaktigt.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/07/31 :  20:51:50  Show Profile Send Aton a Private Message
Du kan ju alltid faxa eller maila en kopia av inbetalningskvittot om det brinner i knutarna.
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2003/07/31 :  21:07:58  Show Profile Send yalpa a Private Message
Betala kontant nästa gång. Dessutom borde Ljudtema kunna lämna ut din stärkare, det handlar ju trotsallt om reparationskostnader som är en liten summa (väl?), de bör kunna lita på att du talar sanning, eller hur?
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/07/31 :  21:13:38  Show Profile Send matså a Private Message
Betala kontant är ju ännu sämre. Det kostar ju 25 spänn för att betala på bank. Har man tillgång till databank så skall man använda det. Det är bara det att han har inte tillgång till en data. Summan jag skulle betala var 2566.25:-

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

yalpa
Member

1208 Posts

Posted - 2003/07/31 :  21:38:18  Show Profile Send yalpa a Private Message
Jag menade kontant till butiken, eller finns den inte på samma ort?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000