HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Finns det någon från Piteå här........
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2003/07/21 :  22:35:28  Show Profile Send Merkurius a Private Message
???

Ehhhh... det här blir ungefär som en kontaktannons

Jag är hemma hos mina föräldrar i Piteå under sommaren. Det betyder oxå att jag kommer att vara borta från anläggningen i cirka 3 månader allt som allt....... Det håller på att ta knäcken av mig. Finns det då någon vänlig samarit här i pite som kan tänkas bjuda in mig på en provlyssning så att jag iaf får lyssna på något som är bättre än min 500kr anläggning som jag lyssnar på just nu?

Edited by - Merkurius on 2003/07/25 14:21:34

Kero
Member

431 Posts

Posted - 2003/07/21 :  22:45:43  Show Profile Send Kero a Private Message
Har du möjlighet så ta dig upp till Bossanova i Luleå så får du lyssna på en fin anläggning.
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2003/07/21 :  22:49:53  Show Profile Send Merkurius a Private Message
Jag har redan varit där. Intressant grejor och mycket väljud, speciellt den nya Grendel från Advantage. Nackdelen är att det är en liten bit att köra och dessutom så har jag ingen egen bil. Så helst någon i närheten av pitebyggden.
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2003/07/23 :  19:09:04  Show Profile Send Merkurius a Private Message
Kom igen nu... någon måste det ju finnas?
Go to Top of Page

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2003/07/25 :  16:59:12  Show Profile Send millenniumking a Private Message
Piteå är ju en avfolkningsbygd så du hittar nog inte någon så lätt...
Alla har flyttat upp hit till Arjeplog!

Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2003/07/26 :  14:26:14  Show Profile Send Merkurius a Private Message
Hehe....Jo det är ju tillåtet att drömma

Föresten.... Jag lyssnade faktiskt på ett band som kommer från Arjeplog i går. Det var på pite super och spyr och jag tror dom hette Hot Martin Strings... känner du till dom?
Go to Top of Page

staffann
Member

691 Posts

Posted - 2003/07/26 :  17:59:50  Show Profile  Visit staffann's Homepage Send staffann a Private Message
Ah, en Arjeplogare. Då kanske det finns hopp om välljud någon gång under nästa vintertestsäsong
Och då pratar jag om annat välljud än en mullrande V8 eller eller andra fina motorer som man får lyssna på under provkörningarna

Audiovector M3 Signature, Naim DAC-V1, CD5x, NAC112x, NAP150x, Flatcap2x. Pro-ject 1 with Ortofon MC10 Super
Nordost Black Knight signal cable, Naim NACA5 speaker cable.
Old Vincent SV-233, Vincent CD-S3,Audioquest BedRock loudspeaker cable used as computer/bedroom sound system
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000