HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Hur är VH1:erna?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ludde
Member

279 Posts

Posted - 2003/07/20 :  17:30:16  Show Profile Send Ludde a Private Message
Hej! Jag undrar hur VH1erna (valutronics) låter om man gemför med högtalre i 10000kr klassen. Går det att gämföra? Finns det något man kan göra för att få dom att låta bättre?

vagabond
Member

152 Posts

Posted - 2003/07/20 :  21:12:17  Show Profile Send vagabond a Private Message
hej!

Jag har byggt ett par och jag tycker att de är värda mycket mer än den dryga 1000-lappen de kostar.
Ljudmässigt kan de i många fall jämföras med dyrare grejor, de slår nog allt som finns att köpa på siba/onoff/osv i alla fall.
Många klagar på basen men det är nog smaksak.De blir också rätt stora men jag tror faktiskt inte att det finns något bättre för så lite pengar.

Ingen är perfekt, jag är ingen alltså är jag perfekt.

Edited by - vagabond on 2003/07/21 00:58:53
Go to Top of Page

Ludde
Member

279 Posts

Posted - 2003/07/20 :  22:51:38  Show Profile Send Ludde a Private Message
Jag tror oxå att det kan vara svårt att hitta någor bättre för den lilla summan pengar dom kostar. Har själv en kompis som har ett par sånna, men jag tänkte höra andras tankar agående dom oxå. Sård dom black dimond?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000