Nej det är en liten dosa som sitter på kabeln med en resistor och en kondensator i. Detta för att förbättre kabelns elektriska egenskaper för ändamålet.
De sitter redan i de flesta slutsteg, de sitter där för att kompensera för kabelns och kanske även högtalarens induktans.
Jag hade nog varit försiktig med att addera dessa om jag inte vet hur slutsteget är konstruerat, hur kablar och högtalarens induktans, kapacitans och resistans ser ut över slutstegets hela bandbredd.
Finns där redan en rc länk, högtalarna har linjär impedans och kablarna är låginduktiva och hög kapacitiva så kan effekten bli ökad distorsion vid höga frekvenser.
Förvisso hade jag inte läst artikeln tidigare, har nu och där är inget i mitt inlägg som emotsäger logiken i länken. Det som kan vara värt att tillägga i klargörande syfte skulle vara att förutom konjugatlänken i slutsteget sitter det en i de flesta högtalare som kan anses representera hifi....så återigen att addera ytterligare utan att ha koll på om och hur de redan är implementerade kan lika väl skapa mer problem än det löser.