Är det någon som har testat systemet förstärkare+CD+tuner Myryad Cameo. Det verkar vara ett visuellt mycket snyggt system. Låter det bra också? Funderar på att köpa det alternativt ett system från Arcam (T.e.x. med A75+ som förstärkare eller alternativt den nya A80).
Finns det överhuvud taget att få tag på Myryad cameo i Sverige? Och vilket pris kan man vänta sig?
Sontec har i alla fall haft cameo till specialpris, men jag vet inte om de finns kvar. Tror att det är en "billigare" och mer designad modell än deras större "vad-de-nu-heter". Arcam kanske ger bättre ljud för pengarna
Det verkar som om det blir samma pris för anläggningen Myryad cameo hos Sontec (där Cameon är rabatterad) som om jag köper Arcams anläggning med A65 + CD62 + T51. Ordinarie priset för cameon är ju dock rejält mycket högre (ca 25000 mot Arcams 17000), tror ni att ljudet är bättre hos Myryads eller Arcams modell? Visst tar Myryad betalt för designen men så mycket?
Jag skulle vilja åka till Sontec och provlyssna men får se om jag får tid till det.....
Någon som gjort det, eller har erfarenhet av Myryads andra produkter? Gärna deras Z-serie som ligger ungefär i samma prisklass.
Jag tror det var dvd spelaren ur "Z" serien som fick väldigt bra kritik i nån utländs HiFi/HemmaBio tidning nyligt, kommer tyvärr inte ihåg vilken tidning det var.