HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 dynaudio
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Leon
Member

228 Posts

Posted - 2002/08/14 :  18:55:56  Show Profile Send Leon a Private Message
Var köper jag nya dynaudio 1.3se billigast?

oxtragon
Member

73 Posts

Posted - 2002/08/16 :  21:51:26  Show Profile Send oxtragon a Private Message
Ja, kollade runt själv lite och kunde konstatera att vi faktiskt har bra priser på Dynaudio i Sverige. Köpte mina 1.3SE på Reference Audio i Stockholm, sen vet jag att de finns på Ultimate i Vimmerby också.

www.referenceaudio.se
www.ultimate.se

Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2002/08/17 :  19:37:40  Show Profile Send Jonas a Private Message
Jag var på Hifi Punkten i Trollhättan för nån månad sen och snackade om dessa. Jag skulle få 10% rabatt (alltså knappt 20000 SEK) om man beställde hem ett par. Alltså det verkade som om vem som helst skulle få det, jag känner inte grabbarna där.

Men säg det till din lokale handlare så kan han säkert göra lite på priset.

MVH Jonas

Go to Top of Page

Peder B
Member

528 Posts

Posted - 2002/08/19 :  08:35:53  Show Profile Send Peder B a Private Message
När man uppgraderar sitt system med elektronik och / eller högtalare brukar behovet av uppgradering av kablar m.m finnas. Jag har av egen erfarenhet oftast betalt det angivna priset för varan man köper hos handlaren, men däremot alltid "fått med" bättre kablar, tillbehör m.m vilket är lättare att hantera för handlaren än dra av på priset på varan. Men detta är mina erfarenheter och kan säkerligen variera mellan olika handlare.

vänligen / Peder B

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000