HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 INF BETA
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/07/03 :  17:47:49  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
BETA sidste model fra 1992 , med nye bas kanter , står næsten som nye , en ejer .

pris 39500dkr

se fotos her http://www.sitecenter.dk/vassago/

www.vassagohifi.dk

Edited by - Rene on 2003/07/08 23:23:36

Mirage
Member

493 Posts

Posted - 2003/07/08 :  00:01:46  Show Profile  Visit Mirage's Homepage Send Mirage a Private Message
Jag har hört dem!

Åkte dock hem med de Mirage M1si som nämns i bildtexten, som planerat. Men nog lät dessa ännu bättre, jag är dock nöjd med mitt köp.

Precis som Lelle skriver i en annan annonstråd är det helt OK att göra affärer med Rene. Jag skötte all kontakt via e-post, då även jag har svårt att förstå danska. Rene erbjöd mig ett pris som jag tyckte var OK, jag hade dock inte varken tid eller pengar för att hämta högtalarna. Han ställde då undan dem åt mig så jag fick hämta dem senare.

Jag har ingen ekonomisk vinning på att skriva detta. Men eftersom det pågår en debatt om vilka som är "seriösa" köpare och säljare tänkte jag informationen kunde var intressant för någon.

Erik Nyström
Mitt system eller här
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/07/08 :  22:39:45  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
Er du så tilfreds med de M1si , og hvodan synes du så de spiller nu hvor du har fået dem sæt rigtig op

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000