Ett Advantage A300 slutsteg i nyskick. Steget är det absolut sista tillverkade och innehåller en del (kan dessvärre inte vara mer specifik) komponenter från nuvarande S-serien. Steget levererar 2x250w i 8ohm och låter mycket bra. Bild finns under "Medlemmarnas system" -> mmx_2
Jag är andre ägaren och kartong samt originalkvitto (steget är köpt direkt från fabriken av förste ägaren) finns att tillgå. Steget finns i malmö men jag är bilburen och kan köra ett par mil om behov finns.
Modifierat står det ju. Jag skulle ALDRIG köpa en modifierad Bladelius-produkt såvida det inte, som i detta fallet, var gjort av Bladelius själv. Detta är ett givet kap!
"Modifierat" står det inte alls, det står: "innehåller en del komponenter från nuvarande S-serien". Det är väl fullt möjligt att Bladelius tagit med sig vissa typer av komponenter till efterföljaren, från A300? Är detta slutsteg däremot modifierat med mer exklusiva komponenter (som nu är standard i S-serien) så är jag klart intresserad. Kan i nuläget inte bjuda över 12 000:- bara, när är deadline?
Steget är inte en standard A300 utan den sista tillverkade (har inte ens serienummer). Förste ägaren köpte det direkt av fabriken som monterade ihop ett extra steg (utanför den löpade serien) av delar de hade över. I samband med detta ersattes en del komponenter med komponenter ur den då kommande S-serien. Vad detta exakt bestod i kan jag inte säga exakt men den låter i alla fall något bättre en standard A300.