HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Angående de bästa CD-R skivorna
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/06/27 :  00:28:37  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej,

Vi har tagit hem en provorder av CD-R skivorna från MITSUI. Gold/700MB/80min.

Dessa skall vara bland de bästa du kan använda. Vi har 100 stycken kvar, och är du intresserad kan du skicka ett mail till info@klubben.net

Vi säljer dessa för vad provordern kostat oss. Vi säljer min. 4 till varje kund, och priset för 4 är 100.-

Om vi tar in i stora partier kommer priset ner till ungefär vad de kostar i USA, vilket vi kanske gör om vi får positiv respons på skivorna.


Läs mera på http://www.mam-a.com/products/Gold/index.html


Mvh, robban

  Ansvarar för distribution och försäljning av HIFI produkter via,

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2003/06/27 :  00:47:24  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jag skrev det här i en annan tråd

quote:
Snart kommer ju priserna att öka så man kanske skulle ta o köpa upp ett stort lager när man ska kopiera skivor


Det kommer att påverka er med ?

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Zamn
Member

133 Posts

Posted - 2003/07/06 :  00:36:56  Show Profile Send Zamn a Private Message
Använde mycket mitsui gold förr i världen och även om det är svårt att prata om kvalitet och sånt när det gäller cd-r skivor så måste jag säga att det var mina absoluta favoriter. Sörjde när dom inte gick att få tag på längre. Har dom åter kommit till sverige råder jag alla blint till att köpa på sig om ni tycker kvaliten på cd-r är viktigt, även om dom är dyra.
Hur kan dom vara så dyra förresten?

Yamaha AS700 / Technics SL-P777 / Yamaha T-85 / Sony PS-1350 / Audio Pro Black Diamond / Carlsson OA 52.3
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2003/07/06 :  01:43:51  Show Profile Send MartinH a Private Message
Bra skivor kostar ganska mycket, HHBs audioguldskivor ligger på runt 30:- plus moms...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000