HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Jeff Rowland Model 8T
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/06/22 :  22:19:45  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
står som ny mail for foto

pris 49000dkr

www.vassagohifi.dk

hedran
Starting Member

35 Posts

Posted - 2003/06/22 :  23:07:17  Show Profile Send hedran a Private Message
ursäkta min vän..men nu är jag nyfiken
men vad har du för utrustning hemma..
helt otroliga saker du säljer hela tiden!

mobil: 070-7777502
*ny mail* fast.tomme@spray.se
Go to Top of Page

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2003/06/23 :  00:09:51  Show Profile Send Sanoj a Private Message
luktar lite handlare....

Konsult hos Consulterna
Go to Top of Page

Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts

Posted - 2003/06/23 :  12:47:41  Show Profile  Visit Tux's Homepage Send Tux a Private Message
Jupp, luktar handlare, jag har pm:at sladd om saken, men han har inte gett någon uppsträckning, så det kan vara entusiastisk uppgraderare...
Men det luktar som sagt var handlare.
Har Rene någon egen kommentar på det hela?

Klubbmästare för Audiogrupp Väst
Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io
Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...

Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
Go to Top of Page

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2003/06/23 :  14:33:07  Show Profile Send drkim a Private Message
Rene's hemsida!
http://www.sitecenter.dk/vassago/

Men är vi inte alla lite handlare? Det man förlorar på gungorna o.s.v.
Tycker det är trevligt att han lägger ut sina saker här, han verkar ju även köpa en del grejer..

MVH
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke

Mitt system! Maila mig!
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/06/23 :  15:31:59  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
tænk hvad i vil .

den JR sælger jeg for en hifi ven , alt det andet er mit , og køber og sælger det igen som jeg vil , tro ikke dem der har købt noget af mig er sure over det , de har alle fået det til en god pris .

jeg opkøber det jeg vil høre og lytter på det , sælge det når jeg har gjort det .

en hoppy jeg har haft i snart 20år , det gør også jeg kender max mange og kan få meget high-end til max lave priser .

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts

Posted - 2003/06/23 :  16:38:32  Show Profile  Visit Tux's Homepage Send Tux a Private Message
Ingen dålig hobby! =oD

Då slutar vi spekulerandet här och låter annonsen vara en annons igen!

Mvh Tux

Klubbmästare för Audiogrupp Väst
Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io
Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...

Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/06/23 :  16:42:13  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
godt , for i dk er de max dumme de har ond i røven over alt , jeg synes i svensker er meget bedre end dansker , de kan ikke tåle nogle har mere end dem .

men hvad jeg er nu også svensker jaaa var for 400år siden

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2003/06/23 :  17:02:35  Show Profile Send Hotspur a Private Message
...oxå har ni världens bästa rockfestival (3 dagar kvar), världens fräckaste bibliotek (Den sorte diamant) och världens mest överskattade gemyt! Hoppas du slipper fler profitfrågor nu!
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2003/06/23 :  17:12:32  Show Profile Send Timbre a Private Message

Detta är utklarat via PM för längesen. Rene är välkommen att annonsera här och det hoppas jag att vi får se även i fortsättningen.
Spännande grejor kan man säga...
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/06/23 :  20:20:25  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
ja har vi , og tak .

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2003/06/24 :  12:14:53  Show Profile Send Hotspur a Private Message
Fantastisk pjäs! Så här tycker förresten Greg Petan, på Ultimate Audio, om efterträdaren ($13 900):

quote:
With the Model 8Ti, i have completed a significant piece of the high-end puzzle. In large part, my obsession has been replaced with a real joy in the listening experience thanks to the 8Ti’s elusive sonic combination of power, warmth, frequency extension and transparency. The 8Ti gives Rowland’s own Coherence preamplifier a worthy mate, creating a synergy that will be very difficult to beat. From a design and engineering standpoint, the 8Ti amounts to a work of art and embodies all of what high-end audio should be.
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2003/06/24 :  22:48:48  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
ja så køb den , mine model 7 monoblokke gik for 28000kr de ligger normalt på 60000dkr

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

s.m.f
Member

1003 Posts

Posted - 2003/06/25 :  09:51:42  Show Profile Send s.m.f a Private Message
Vad ligger ett par 8T på nya?

Pro-ject RPM 5.1/Oppo bdp 105/Yamaha CX-A 5000/ Primare A30.7/XTZ 2x12.18Ice/Avanti A100DC
s.m.f forever
Go to Top of Page

ulf
Member

332 Posts

Posted - 2003/06/25 :  22:59:37  Show Profile Send ulf a Private Message
Jag kan bara instämma i att JR gör mycket bra saker. Jag har sedan nyligen Model 8TiHC som var den sista versionen av model 8. Produktionen lades nyligen ner efter ca 10 års produktion och 4 olika uppgraderingar. Ersättaren heter model 302.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000