|
julbingo
Starting Member
45 Posts |
Posted - 2003/06/08 : 01:22:08
|
En väldigt snygg och rymlig möbel för all din audio/video-utrustning. Möbeln är i serien "Sound" (Mio möbler) och är i bokträfanér.
Jag köpte den för ca 7 månader sedan tillsammans med två extra hyllplan för 2700 kr. Det ena av hyllplanen jag beställde är till den breda sidan av möbeln, vilket möjliggör placering av ex. en centerhögtalare ovanför TVn (se bild)!
Denna möbel är perfekt för dig med en 32-tums widescreen-TV, då den passar som handen i hansken i denna möbel som synes på bilden. Dessutom finns det ju gott om plats för dina andra enheter, antingen under eller vid sidan om TVn. Dessutom två st praktiska utdragbara lådor som är perfekta för förvaring av videoband eller DVD-skivor!
Jag säljer nu denna möbel endast pga att jag skall börja studera, och kommer ej ha plats för denna möbel i min studentlägenhet. Möbeln är därför efter endast 7 månader fortfarande i nyskick! Så om du är trött på nödlösningar och besvärliga placeringar för din ljud- och bildutrustning, passa på nu! Jag säljer den billigt och hoppas därmed på en snabb affär.
Pris: 1500 kr!!
Den hämtas i Stockholm (Kungsholmen).
Ring mig eller maila! Tel: 070-7931581 E-post: julbingo@hotmail.com |
Bilder på mitt system Alla mina filmer |
|