HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 NAD 216 THX
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Amazon
fd. arne

490 Posts

Posted - 2003/06/07 :  16:16:04  Show Profile Send Amazon a Private Message
Är den bra? Någon som har den och vill dela med sig av sina egna erfarenheter? Funderar på att köpa en begagnad och köra till mina högtalare. Har redan en 218 THX och den skall jag i så fall brygga och köra till min sub.

mje1
Member

500 Posts

Posted - 2003/06/07 :  16:40:19  Show Profile
Hade jag hört den hade jag gärna hjälpt dig. Nu är det så att just NAD inte har någon som helst status på detta forum, varför du nog tyvärr inte får något mer svar än detta. MVH Magnus

Här kan man skriva något ordspråk som någon annan har hittat på. Coolt...
Go to Top of Page

KennethS
Member

1178 Posts

Posted - 2003/06/09 :  19:29:14  Show Profile Send KennethS a Private Message
Status?Vadå status?Löjligt. Verkar som saker som kommer från Hifi-Klubben automatiskt måste sågas vid fotknölarna. Nad 216 är i mitt tycke ett riktigt trevligt slutsteg som är trevligt balanserat och har gott om kraft. Kan framstå lite monotomt i basen, vad har du för högttalare?Skulle kanske kliva upp till ett begad 218 istället? Lycka till!

Mvh/Kenneth

Trött på folk utan vett
Go to Top of Page

Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts

Posted - 2003/06/09 :  20:31:08  Show Profile  Visit Tux's Homepage Send Tux a Private Message
Det jag har hört av Nad har varit väldigt bra!
218steget har varit en väldigt trevlig bekantskap, så jag tror nog allt att du kan bli lycklig med en 216. annars så är ju dubbla 218 malligt. Mer kraft än så lär man nog inte behöva... :o)

Tipset som alltid gäller är: Låna hem och testa!

Klubbmästare för Audiogrupp Väst
Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io
Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...

Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000