HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Är dom bra? synpunkter
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SeWs
Starting Member

7 Posts

Posted - 2003/06/05 :  20:00:16  Show Profile Send SeWs a Private Message
Hej, jag är ny här och nu är det så att jag behöver ett nytt par hörlurar, jag kan få ett par sony mdr cd780 tror jag för bra typ 900kr vilket är ungefär så mycket pengar jag är beredd att lägga, ja kan även få 580 till samma pris men 780 borde ju vara bättre.
Någon som testat/har dessa hörlurar, jag hittar inga test av dom, bara ett av 580 i hifi och musik.
Bör ja köpa dessa eller några helt andra i samma prisklass(självklart ska jag provlyssna), de ska drivas av datorn och ev av en cambridge a500.

Orkar inte komma på nåt nu men vänta bara...

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2003/06/05 :  20:07:19  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Hörrö, om du väljer en bättre topic kanske.. Så man kan orientera sig lite tack! :)

Har du testat Koss porta? hörlurar? Eller Grado SR60 / 80

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2003/06/05 :  20:30:14  Show Profile Send marbrink a Private Message
jag rekommenderar dig att köpa nåt annat! Jag har ett par HD497 till salu för 400 kr(ord pris 800 kr). Ett mycket bättre köp även om du kollar på ord. priset!
Vad jag vet så har väl inte cambridge hörlursutgång?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000