HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Det har tillkommit instrument på inspelningarna...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Adagio
Harry-vinnare 2004

2757 Posts

Posted - 2003/06/07 :  13:09:45  Show Profile Send Adagio a Private Message
Det här med dyra kablar väcker alltid heta känslor, det är tydligt.
Det är härligt att höra att det fortfarande finns uppgraderingar att göra oavsett vad man pungat ut med, grattis till de nya "snörena"
Rydberg: Kan du återkomma om test mellan SPM vs. Transparent det vore intressant själv har jag blivit(mot min vilja) nördostare.
Jag tror det finns många vägar till nirvana, för så mycket forskning som görs på alla bolag kan man tydligt komma långt oavsett filosofi.
Just nu gillar jag Nordosts KISS (Keep It Simple Stupid) teori.
Släpp igenom alla frekvenser med högsta möjliga fart bara, det funkar hos mig i alla fall trots att jag var mycket skeptisk i början.

Driver http://www.sonusconcordia.se/
"by human hands for human ears"
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/06/07 :  13:12:39  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Konsumentupplysning:

Jag har bara hunnit fixa till 3 affärer i landet ännu så länger som sitter på de nya MM-kablarna samt har aktuell inbytesprislista. Med Alingsås blir det 4.

Ring Alingsåsarna på 0322 16610 och fråga, de har utförsäljning av demo samt äldre xl-varianterna. Det finns också en Plus-kabel till alu billigt på forumet under Säljes.

mvh


,

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/06/07 :  13:19:13  Show Profile Send Cyber a Private Message
Ok, sladd...tack för konsumentupplysningen..

/Tom
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000