HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Alla ni som vill ladda upp bilder!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

Kero
Member

431 Posts

Posted - 2004/05/19 :  10:53:13  Show Profile Send Kero a Private Message
Jag var och skapade en mapp med mitt nick och la in bilder där men först lyckades jag nog sätta in bilderna i huvud mappen så att säga. Förstår inte varför man inte kunde ha skrivit en utförlig beskrivning i första inlägget här på hur man ska gå tillväga från början till slut istället för att ta för givet att alla kan sånt här. Istället har man nu en tråd med 7 sidor där folk frågar hur man ska göra.

Nåja, kan nån ta bort mina bilder från huvudmappen eller förklara hur jag får bort dom så vore jag tacksam.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/05/19 :  11:55:37  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
VAAAAAAAAAAA!!!!!

Tappat glasögonen?

1) Det finns en anledning till varför "Sticky"s alltid finns överst.

2) När du nu lyckades söka reda på den GAMLA tråden kan man undra hur du bommade den nya...

http://www.hififorum.nu/artiklar/knaakdownload/knaak.htm

Ps... Titta på inlägget innan det du skrev. I min signatur finns en länk till hur man gör.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Kero
Member

431 Posts

Posted - 2004/05/20 :  10:33:40  Show Profile Send Kero a Private Message
Just det... stickys är precis det jag använt. Prova gå in på "Medlemmarnas System" och den sticky som finns där. Klicka sedan på länken som finns där. Inte kommer du till nån ny trå då, jag hamnar då i just den här tråden. Men det kanske bara är p.g.a mina glasögon...

Tittar jag på inlägget före mitt här oxå ser jag då inte skymten av nån signatur, det är bara ett inlägg fårn dig med texten "Skicka mig ett mail, så skall vi lösa det åt er...
".
Återigen säkert fel på min dator eller mina glasögon, eller så är det din signatur.

Nåja.. jag var lite små irriterad i mitt förra inlägg men höll mig ändå väldigt sansad tycker jag, inte en massa utrops tecken och grejer, bara en undran över varför man inte kunde ha skrivit en enkel steg för steg förklaring från början. Nu var det nån annan som fick ett frispel, varför förstår jag då inte alls ?

Edited by - Kero on 2004/05/20 10:36:43
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/05/20 :  11:11:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
OM du går till HIFI (Dennsa sticky ligger under HIFI) och kolla på Stickys så finner du en bättre, själv visst jag inte att det fanns en sticky om bilduppladdning på Medlemmarnas system. (Så jag kommer att ända den)

Frispel fick jag inte, blev lite irriterad. När du har tittat på den länken jag postade så kanske du förstå varför.

I min signatur står det. "Här kan du läsa hur man laddar upp och visar bilder" Prova och klicka på "Här"

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Kero
Member

431 Posts

Posted - 2004/05/21 :  01:00:28  Show Profile Send Kero a Private Message
Edit

Edited by - Kero on 2004/05/21 01:18:37
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000