HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Konstigt avstannade och ketchup effekt på forumet
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2003/05/25 :  13:34:47  Show Profile Send svejk a Private Message
Tittade inte eftersom inte Finland inte var med. Detta land har gett mig flera underbara shlager upplevelser. Jag minns med välbehag en låt som jag tror hette Tansit Bomp. Det var ett par ganska små kvinnor en jättelik skäggig finne Juha Mieto? Koreografin var fin, en logdans på midsommar afton är ett koreografiskt mästerverk i förhållande till Bomp. Klädseln har säkerligen fått en o annan designer att begå harakiri. Säkerligen inspererad av ratade plagg från Myrorna. Detta lysande framträdande gjorde att jag fick ta kramplösande för magen och sanera min soffa. Nästa gång Finland är med och alla sjunger på sitt modersmål, då skall jag titta inte förr!


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

Piggen
Member

676 Posts

Posted - 2003/05/26 :  22:01:18  Show Profile Send Piggen a Private Message
Tycker att Arja Saijona skulle ha varit med..."Högt över havet" skulle ha vunnit varenda år
....EVENTUEEEEEELLLLT.....

Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl!
Go to Top of Page

carlin
Starting Member

38 Posts

Posted - 2003/05/27 :  14:59:13  Show Profile Send carlin a Private Message
Går det inte att spåra en direkt korrelation mellan vem som vinner och listan på länder som söker till EU....


//Kalle

“Eventually, all land east of the St. Andreas Fault will slide in to the Atlantic...” Murphy’s law #245
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000