Tyvärr köpte jag nyss en ny kabel, men lyssnade på den du säljer innan jag till slut bestämde mig. En superkabel som lyfte min anläggning enormt. Tvingades dock köpa en billigare, men måste erkänna att jag helst velat ha supern. Nu ser jag din till ett asbra pris, vilket känns surt. Jag kan försöka sälja den jag nyligen köpt. Vill dock gärna veta varför du säljer och lite annan nyttig information innan jag går ut på annons med min egen. Maila gärna !
Jag har för mig att xl & mm versionerna endast finns på Transparent Reference, men är inte helt säker. I vilket fall är denna kabeln från -99, alltså förra versionen. MVH Andreas
I sverige finns endast ett fåtal MM-kablar då det är ett nytt koncept.
Man kan se om det är en ursprunglig eller en XL genom att se efter serienumret där det kan stå xl efter siffrorna.
Då Transparent gjort ny teknologi så sjösätts denna på Reference-nivån för att sedan genomföras på hela sortimentet. Just nu landar första kompletta MM-sändingen till Sverige.
Nivåerna är
Opus MM Reference MM Reference XL Reference Music Wave Ultra Music Wave Super Music Wave Plus Music Wave The Wave 100 The Wave 200
Nu alltså samtliga med MM-teknologi.
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt