HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ny säkring finns för HIFI
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2003/06/03 :  21:02:54  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Hej Nagref, alldeles riktigt jag begriper inte detta personliga påhopp (som jag betraktar det) Jag känner överhuvudtaget inte kar´n och har mig veteligen inte träffat honom. Kan ni tyska så skrev en firma följande:
Sehr geehrter Herr Pannecke,
ihre Anfrage nach Kaltgerätesteckern können wir mit "ja" beantworten. Wir
legen Ihnen eine Datei als Anlage bei.Leider sind wir in Schweden noch nicht
durch einen Fachhändler vertreten.Ins Ausland liefern wir gegen Vorauskasse
mit Euro-Payment-System auf das unten benannte Konto: !!!
Och vissa av prylarna har jag "Jä... i mig ensamrätt på"

MvH
Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se

Edited by - Creative Audio on 2003/06/03 21:04:01
Go to Top of Page

Alexi
Ute och cyklar...?

2201 Posts

Posted - 2003/06/03 :  23:42:16  Show Profile  Visit Alexi's Homepage Send Alexi a Private Message
Wolfgang, du hävdade ju ändå att du hadde ensamrätt på produkter som inte alls stämmer. Så jag tycker inte att som du hävdar att du blivit helt oskyldigt påhoppad!

Driver forumet faktiskt.se
Go to Top of Page

Kemppi
Member

524 Posts

Posted - 2003/06/04 :  07:33:30  Show Profile Send Kemppi a Private Message
NÅgon som kan tyska?

Du säger svetsa. Jag säger stabilt! Bor inte i fjollträsk.
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2003/06/04 :  09:20:10  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Alexi: Vad har jag hävdat att jag har ensamrätt på som inte stämmer ???
Jag har pratat med Adam om HMS och där berodde felet på ett erbjudande som jag fick mailat från HMS. Adam och jag har klarat av detta på telefonen.

Till sladd: Du kan ju höra med Olle på HIFIConsult han bord känna igen mig med tanke på alla WBT kontakter jag köpt sedan många år tillbaka. Konstigt att inte han kommer ihåg mig !?? Du kanske kan kolla hans bokföring (så fräck som du är) så kan du ju skriva här på nätet också om jag behövt 20 - 50 - 100 WBT kontakter för dom egna digital och signalkablar jag tillverkar.

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/06/04 :  10:01:20  Show Profile Send matså a Private Message
Oj vår käre Wolfgang blev tydligen arg

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2003/06/04 :  10:13:07  Show Profile Send n00b a Private Message
Matså...

Det är väl inte kollektiv mobbing du/ni/vi sysslar med...

Stampa på den som ligger eller vad man kan kalla det ??

Jag tror på fullaste allvar att sladd sköter denna diskusion själv utan stöd av någon som skall ge efterslängar ??

Då inte sagt att jag håller med varken wolfgang eller sladd men sådant där som du gjorde är verkligen

FEGT

//jonas

Mer effekt åt folket!!!
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/06/04 :  10:43:21  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Wolfgang:

Jag har här på Hififorum under en längre tid debatterat om näthandel kontra butiker. Var jag står i frågan är fullständigt klart.

Du ger en länk till en sida där du påstår dig sälja en rad produkter. När jag ifrågasätter så vidhåller du att du är återförsäljare.

Jag kontrollerar.

I varje fall där jag nått den som ansvarar för försäljningen har det visat sig vara fel. Bluff således.

I fallet med den tyska marknaden var det tydligen ett missförstånd. Om inte bluff så ganska lösa boliner att stödja sig på.

Jag säger samma som dig, jag känner dig inte, har ingen som helst anledning att försöka trycka ned dig. men om du tror att detta är någon lekstuga där man kan tjäna några spänn på godtrogna hifientusiaster så har du fel. Detta är nämligen vår sida, min och Timbres och är det något vi ogillar så är det denna typ av marknadsföring.

Hur många kontakter du köpt av Olle har inte med saken att göra, det var väl inte honom du sa att du var återförsäljare för? Eftersom jag jobbar åt Olle så behöver jag inte titta i någon bokföring. Det räcker att jag frågar.

kan du hitta NÅGON produkt som du "i alla fall har ensamrätt på" så är det väl bra. Men det förklarar liksom inte detta andra samt ditt beteende nu. Sköt dig bättre i framtiden eller jag tar bort dig från sidan.

Utan hard feelings

Sladd

Ps, eftersom Wolfgang tagit bort sin konverstion i efterhand kan tråden bli obegriplig för många medlemmar varför den låses. Ds

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000