Author |
Topic |
|
FCX
Member
154 Posts |
Posted - 2003/04/30 : 15:22:54
|
Hej!
Jag undrar om det är någon som kan tala om för mig var malmös hårdrocks skivaffär ligger någonstans. Gärna en adress och en liten beskrivning ungefär vart den ligger. Är nämligen usel på kartor
MVH Fredrik |
Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen! |
|
Deamonbreed
Member
210 Posts |
Posted - 2003/04/30 : 22:16:56
|
Du menar förhoppningsvis SMF. Ligger på Berggatan. Om du kommer nerifrån stan på Amiralsgatan så kör rakt fram i korsningen där Konserthuset ligger på höger sida. Vid nästa ljus ska du till höger direkt, Pantbanken ligger på höger hörna. På samma sida fast ca 50 m längre fram ligger SRM. Tänk på att de inte tar kort. |
|
|
FCX
Member
154 Posts |
Posted - 2003/05/01 : 03:04:44
|
Tackar, då ska jag se om jag hittar dit på fredag! |
Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen! |
|
|
Deamonbreed
Member
210 Posts |
Posted - 2003/05/01 : 06:31:27
|
Glöm inte att köpa "Poisonblack-Escapexstacy" |
|
|
FCX
Member
154 Posts |
Posted - 2003/05/01 : 18:46:45
|
Hehe, nä den ska jag inte glömma. Känns som att det blir ett dyrt besök! Är ju sååå många skivor jag vill ha, hmm, får väll begränsa mej lite fast det är svårt. Börjar bli trött på att äta pasta jämt Även om pastan är studentens bäste vän. |
|
|
Deamonbreed
Member
210 Posts |
Posted - 2003/05/03 : 13:00:51
|
Berätta gärna om "skörden" |
|
|
FCX
Member
154 Posts |
Posted - 2003/05/03 : 16:54:36
|
Skörden uteblev De hade knappt några av de skivorna jag hade på min lista. Och den var endå lång. Så de bidde bara 2 skivor. Självklart var den ena Poisonblack, grymt bra platta för övrigt. Den andra blev ett impulsköp då jag kände att fan, jag vill ju ha fler skivor, så de blev Evergreys In search of truth. Men jag ska dit om ett tag igen då han skulle få in vissa skivor som var slut när jag var där!
Om du har fler bra tipps på hårdrock så berätta gärna för mej |
|
|
|
Topic |
|