HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Malmös hårdrocks affär, var??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

FCX
Member

154 Posts

Posted - 2003/04/30 :  15:22:54  Show Profile Send FCX a Private Message
Hej!

Jag undrar om det är någon som kan tala om för mig var malmös hårdrocks skivaffär ligger någonstans. Gärna en adress och en liten beskrivning ungefär vart den ligger. Är nämligen usel på kartor

MVH
Fredrik

Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen!

Deamonbreed
Member

210 Posts

Posted - 2003/04/30 :  22:16:56  Show Profile Send Deamonbreed a Private Message
Du menar förhoppningsvis SMF. Ligger på Berggatan. Om du kommer nerifrån stan på Amiralsgatan så kör rakt fram i korsningen där Konserthuset ligger på höger sida. Vid nästa ljus ska du till höger direkt, Pantbanken ligger på höger hörna. På samma sida fast ca 50 m längre fram ligger SRM. Tänk på att de inte tar kort.
Go to Top of Page

FCX
Member

154 Posts

Posted - 2003/05/01 :  03:04:44  Show Profile Send FCX a Private Message
Tackar, då ska jag se om jag hittar dit på fredag!

Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen!
Go to Top of Page

Deamonbreed
Member

210 Posts

Posted - 2003/05/01 :  06:31:27  Show Profile Send Deamonbreed a Private Message
Glöm inte att köpa "Poisonblack-Escapexstacy"
Go to Top of Page

FCX
Member

154 Posts

Posted - 2003/05/01 :  18:46:45  Show Profile Send FCX a Private Message
Hehe, nä den ska jag inte glömma. Känns som att det blir ett dyrt besök! Är ju sååå många skivor jag vill ha, hmm, får väll begränsa mej lite fast det är svårt. Börjar bli trött på att äta pasta jämt Även om pastan är studentens bäste vän.

Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen!
Go to Top of Page

Deamonbreed
Member

210 Posts

Posted - 2003/05/03 :  13:00:51  Show Profile Send Deamonbreed a Private Message
Berätta gärna om "skörden"
Go to Top of Page

FCX
Member

154 Posts

Posted - 2003/05/03 :  16:54:36  Show Profile Send FCX a Private Message
Skörden uteblev De hade knappt några av de skivorna jag hade på min lista. Och den var endå lång. Så de bidde bara 2 skivor. Självklart var den ena Poisonblack, grymt bra platta för övrigt. Den andra blev ett impulsköp då jag kände att fan, jag vill ju ha fler skivor, så de blev Evergreys In search of truth. Men jag ska dit om ett tag igen då han skulle få in vissa skivor som var slut när jag var där!

Om du har fler bra tipps på hårdrock så berätta gärna för mej

Finns inget bättre än att koppla av med bra ljud, en bra skiva och en god single malt. Det är mumma för själen!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000