Author |
Topic |
|
Aton
Member
2048 Posts |
Posted - 2003/04/27 : 23:49:11
|
Man kan helt klart lägga det här med forum-moderering på olika nivåer. Som lite underhållning saxar jag ett citat från ett engelskt hifi-forum som har följande modereringsprincip (mina x): "The x x x site believes strongly in freedom of speech, and will only be moderated as a last resort"
Bakgrunden tror jag är att någon har berättat om något han köpt. Det fortsätter så här:
Re: WOW WOW WOW No 2
It's f**king rubbish, and looks like s**t. There's no way I'd have all that ugly pear wood piled high in my living room. If I wanted some (and I don't) I could get the guy down the road to knock up something just as good for about 10% of the price. After all it not like it's real quality stuff like Fraim - y'u'now with hours and hours of design expertise gone in to it to justify the price.
Re: WOW WOW WOW No 3
Hey you Don't cross me, I'm tough, I used to ride a pushbike twenty years ago. Ok so I've calmed down a bit since then, but I is still tough, know what I mean. I'm watching you Mick
Sorry Mick No offense?
Pee-soaked wimpette. Stand up to him, man. This is more like it! b
Re: WOW WOW WOW No 4
Hey oik No offence taken but dont do it again or my mate rips out yer liver. Mick
slut citat
|
|
Kevin Mitnick
Member
570 Posts |
Posted - 2003/04/28 : 01:57:04
|
Är den där Mick moderator på forumet? |
|
|
sladd
Member
3028 Posts |
Posted - 2003/04/28 : 07:41:20
|
Kul idé. Om man aldrig visar sig utanför dörren. Jag har det illa som det är när jag är ute och åker...
På Fredag och Lördag kan ni komma till Halmstad ljudcenter och lyssna på Demo av Mårten Design/Advantage monsterblock (Levinson till frukost, Krell till middag och Grendel till kvällsmat)
Ta med en träsko som tillhygge så kan vi prata moderering
, |
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt
Butiksägare, Hificonsult |
|
|
|
Topic |
|
|
|