Presentation förmodligen överflödig. Säljer min älskade S1:a på grund av tunga uppgraderingar i min hembio.
Pris 35.000:- (nypris 45.000:-).
Spelaren finns i Göteborg och är köpt på Hifi Consult i Alingsås december 2001. Kvitto, kartong finns själklart. Den är naturligtvis i mint condition.
S1 är uppgraderingsbar med analogkort och i framtiden till SACD, DVD Audio samt DVD transport så man kan använda den som DVD spelare. Även rumskompenseringskort är på gång.
Hoppas det skall vara lagligt.... Jodå, även moderatorer får ju byta grejer, hemma här har vi nu valt att gå lite åt hembiohållet ett tag. Men dessa förhålanden brukar ju svänga ordentligt... Så rätt som det är så är det väl hifi som gäller igen här hemma....
Uppgraderinge sker i form av instickskort på baksidan av S1. Där finns 4 platser varav en används för CD funktionen.
Min S1:a är fullt uppgraderingsbar till hembiobruk dvs man byter transporten i den till en avsedd för CD och DVD samt ett kort för video och digitalutgångar för DVD bruk. Den uppgraderingsmöjligheten är på gång men finns inte klar idag. Gissningsvis kommer den under sommaren men jag kan kolla med HC om du vill...
Stigge, detta är ingen diskussionstråd utan en annons. Anledningarna är flera men framförallt att vi valt i familjen att prioritera hembion framför tvåkanalsljudet just nu. DVS, vi köper en värsting DVD i stället. Tidsnog kommer jag säkert att köpa en Advantage eller lika bra CD spelare men just nu prioriterar vi hembion. Uppgraderingen för DVD på Advantage finns inte klar än.
Om du inte är spekulant på S1:an ber jag dig vänligen ställa frågorna via mail/PM.