Små högtalare med Stort ljud. 5 svarta aluminiunkabinetter + 1 svart sub i trä inköpt på HIFI-Klubben för ca 4 år sedan för 10 000:- säljes för 5500:- HIFI-Klubben säljer ej dessa längre men jag kan skicka intresserade en pdf eller så kan man gå in på http://www.ibselectronics.com.au/shop/Web/ klicka på "Boston accoustics" sen på "micro reference systems" scrolla ner till "system 9000" originalkartonger + kvitto finns kvar,prutare undanbedes.
kommentarer från tidningar: Hemmabio skrev: " Med sina gjutna aluminiumkabinetter och suveräna element och detaljer är detta satelitsystem kanske det bästa och mest kompromisslösa på marknaden.Du bör lyssna på det om du är ute efter kombinationen av "osynligt" med förstaklassigt ljud "
Stereo Rewiew (USA): "Bostons satellitsystem är det bästa system för hemmabio jag någonsin testat"
What HIFI (UK): "På plussidan:Sinnessjukt bra hemmabioljud,lättplacerat system,sällan har så mycket gott kommit från så lite. På minussidan: Ingenting! " 5 stjärnor av 5
Har själv ett likadant system, som jag köpt nytt för ett par år sedan. Tipsade en kompis om annonsen men han hade dessvärre inte råd just nu. Som flera andra extremt bra och prisvärda produkter tillverkas dessa inte längre. Jag är mycket nöjd med ljudet både till musik och bio, kan nästan jämföras med mina Carlsson OA 51 i sättet de "försvinner" ur ljudbilden.Snygga och lättplacerade dessutom. Rekommenderas alltså! Lycka till med försäljningen Klatuu!/ Peter