HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nu har jag äntligen fått tag på en förstakare!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bruce
Member

395 Posts

Posted - 2003/04/18 :  10:51:02  Show Profile Send bruce a Private Message
Sålde min hk 670, och har nu köpt demo Tagmclaren PA10 försteg och 60P slutsteg hos HiFI Stället hade tänkt köper thule 150b eller Primare, men andrade mig när jag hörde Tagmclaren. Kör dom ihop med Arcam 82T och Dynaudio 52or. Minst sag är Dynaudio 52or extremt prisvärde. Efter en lyssen med Tags test skiva och några av mina egna var jag helt exad! Det låta bara rätt allting och Dynamisk. Det går inte att förklara i Svenska.
Soundstage fantastic sound just comes from everywere you just get sucked into the music. The tagmaclarens give that extra bite that the Dynaudios need. Tight bass, clarity, insight in short wonderfull. Lacks a little warmth but does everything else perfect in my eyes (ears)

24U
Member

883 Posts

Posted - 2003/04/19 :  11:52:27  Show Profile Send 24U a Private Message
Se där! Ytterligare en nyfrälst Dynaudio-freak... Det är bara så att det måste tuffa ett kärnkraftverk bakom dessa burkar. Väl där och man är såld... Vet ej vad Du har för kablar, men på HIFI-magasinet finns ett par Audioquest Caldera till salu i Göteborg. Dessa kommer flytta referensramen till ytterligare höjder....

*Bugar, ler och hälsar välkommen i skaran*


https://www.facebook.com/stefanstudio
Go to Top of Page

LGT
Starting Member

21 Posts

Posted - 2003/04/19 :  20:18:51  Show Profile Send LGT a Private Message
Grattis Bruce!

Det var på tiden.

Din gamla apparat tuffar på och är än så länge god glädje för mig.

LGT
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000