Apropå n:r 5 2003. Det här är första gången som jag i tidningen Hemmabio läst om någon som faktiskt har klangmatchade högtalare hela vägen runt om.Dvs både front, surround och center är av samma fabrikat. Även mycket positivt det faktum att personen som äger hemmabion har sett till att få en bra förstärkning för det tvåkanaliga ljudet. Vilket ofta inte är fallet när det gäller hemmabio. Men som jag anser vara av mycket stor betydelse.
Mycket trevligt reportage, Niklas. Ser fram emot nästa Hemma hos reportage i tidningen. MvhKristofer
Det var som sjutton Niklas! Inte illa pinkat, hur lyckades du få med en artikel hos Hembiotidningen? Bra skrivet var det oxå! Kanske du och Johan kan komma med lite bra ideer när jag ska börja bygga mitt ljudrum i gillestugan! Där blir det basvägg i hörnen från golv till tak iallafall, passar kanske "The NN taste" kan jag tänka mig
quote:jamen läste du inte förra nummret också? med rep om neriks?
NN,
Jag har artikeln som du skrev om mitt system som PDF ... Vet du om man kan få tillstånd från Hemmabio-tidningen att distributera artikeln via min hemsida ... nu när numret där artikeln var med är gammalt?