Säljer en styck Thule IA100 (SÅLD) samt en styck Thule CD100 (SÅLD). Båda enheterna är i oklanderligt skick och är helt original. Spelare och förstärkare är ifrån 1999 om jag inte minns fel och köptes på Hifi-Punkten.
Pris: Strax under halva nypriset = 6000 SEK för de båda enheterna, 3000 SEK för CD100, 3500 SEK för IA100.
Vid intresse skicka PM alternativt ring på 070 - 592 70 55. Enheterna finnes i Kristinehamn (Värmland).
edit: IA100 är såld och skickas iväg så fort fjärrkontroll anlänt.
SilverSpinnaren: MMm det är klar att man vill ha med fjärr. Thules prylar är ju lite vanskliga att styra utan fjärr då det endast finns en bekäningsknapp på dem. Men det går ju faktiskt.
Vad man däremot kan göra är att köpa ytterligare en fjärr. De kan inte kosta speciellt mycket, då de är av standardtyp. Kan höra mig för om det är intressant. Får jag tag på en fjärrkontroll till Thule för en inte alltför dyr kostnad så kan det vara intressant att sälja enheterna separat.
edit: Har nu folk som kontrollerar kostnad för ytterligare en fjärrkontroll. Summapriset på 6000 kr stannar kvar, dock med 1 st fjärrkontroll. Separata priser blir 3000 kr för CD-spelaren med fjärrkontroll och 3000 kr för förstärkaren plus kostnad för fjärrkontroll.