HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Myryad i västsverige??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

RigorMortis
Member

110 Posts

Posted - 2003/04/07 :  23:19:23  Show Profile Send RigorMortis a Private Message
Efter att ha läst senaste Hifi & Musik och konstaterat att Myryad fått ytterligare ett mycket gott betyg blir jag väldigt sugen på att springa och provlyssna. Är medveten om att man inte på långa vägar ska tro allt som skrivs, men man blir minst sagt nyfiken.
Så... finns det någon som vet vilka som säljer dessa? Helst någonstans i västsverige.

Det optimala ljudet? En fet, mullrande v-twin...

Edited by - Pjotre on 2003/04/11 13:33:16

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2003/04/11 :  13:03:19  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Ljudkällarn i Göteborg har precis fått hem en integrerade förstärkare och CD från Myryad. Just nu står dessa vackra skapelser i min källare och "kokar in" lite. Skall försöka mig på en liten utvärdering under nästa vecka... Snygga är dom absolut, och efter en natts inspelning börjar det släppa lite men jag tror dom behöver några dygn till på sig för att prestera vad dom kan...
Go to Top of Page

Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts

Posted - 2003/04/11 :  14:20:05  Show Profile Send Per a Private Message
jag kan intyga att myryadstärkarn låter ganska charmigt. har bar lyssnat i nån timme på den men det var i stort en positiv upplevelse. lyssna!

sayonara

Beethoven wrote music though he was deaf. He was so deaf he wrote loud music.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.26 sekunder. Snitz Forums 2000