HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Audio Physic Avanti 3 i Las Vegas
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/28 :  22:12:25  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Presiding over a system with his new line of electronics and well-known speakers, Joachim Gerhard of Audio Physic put together a system that cast a panoramic soundstage. Audio Physic Avanti III speakers ($12,000/pair) and Minos subwoofer ($5700) were driven by Audio Physic Strata mono amps ($15,000/pair) and a Herron VTSP preamp. Analog was the primary source via an Immedia turntable. More than any system we heard in Las Vegas, this one placed Ani DiFranco solidly in space, her voice redolent with characteristic breathiness and presence.

Är det inte ganska många bra system uppställda i Las Vegas?

Jo, liite kär har man allt blivit....





- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2002/07/28 :  22:23:36  Show Profile Send ekman a Private Message
behall dom behall dom hehe =)

Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/29 :  06:33:39  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Dom håller på att alldeles själva spela sig fast i rummet. Det har börjat växa ut små hullingar i trägolvet och budskapet är tydligt:

behåll mig behåll mig........

- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
Go to Top of Page

Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts

Posted - 2002/07/29 :  19:09:22  Show Profile Send Bobbokrull a Private Message
hehe... men gör det då=)

Easy Come, Easy Go
Adda mig på ICQ UIN: 41793052 MSN: robin_fischer@hotmail.co
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/30 :  08:41:11  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Det kommer ett par Mårten Design Miles hit för utvärdering inom kort.

Då får de små porslinstallrikarna det jobbigt mot Neptunusens specialmellanregister för att inte tala om Avantins metallmembran med vidhängande gummisnodd!!.....

- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
Go to Top of Page

Mikael2
Member

1431 Posts

Posted - 2002/07/30 :  09:06:50  Show Profile  Visit Mikael2's Homepage Send Mikael2 a Private Message
AP har också en annan intressant sub som heter Luna som ligger på ungefär halva priset jämfört med Minos. Jag funderade ett tag på att para ihop den med Avanti men det blev aldrig av. Kanske krävs Minos för att få det att stämma riktigt bra?

Luna Frequenzgang: 10 Hz - 2 kHz (-3dB) begrenzbar auf: 35 Hz, 46 Hz, 61 Hz, 80 Hz oder 105 Hz


Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/07/30 :  09:22:15  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Som dom säger däruppe: jo.

60 lapp, bara att beställa

- - Jag förstår hur du menar - hur menar du då? - -
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000