Fick deras katalog idag, vilken tegelsten, och hört en del bra om deras element, så jag undrar om det finns några erfarenheter om Monacors element och hur dessa fungerar enligt ovanstående?
ztig: jag beställde min ifrån "Billebro" kostade gratis, annars har jag hört att den skall kosta kring 200 pix Har fö bara byggt två subbar med Monacor element 15"are
-Må man säga vad man vill om ett syndigt leverne -men det är allmänbildande.........
En kompis till mig har gjort ganska uttömmande mätningar på Monacors element och han säger att de har den sämsta kvaliteten som går uppbringa. Alla individer mäter olika och flera av dem har konstiga resonanser mitt på tonkurvan. Jag skall inte säga att alla deras grejor är dåliga men ville bara varna er lite grann.
Mmhmm, har själv beställt katalogen ett otal ggr & hoppats på det bästa. Utan större framgång
belle: Billebro?
Pabo: Intressant, har bara hört (läst här på forumet) god kritik om Monacor. Men aldrig sett några mätningar som bekräftar det. Testade vännen bredbandarna också?
henricsson: Billebro Eventure 08-6400300 (man får tjata lite)man glömsbort lixom. Pabo: Monacor mäter väldigt konstig ja, men låter bra gör de helt klart vet ej vad som gör detta
-Må man säga vad man vill om ett syndigt leverne -men det är allmänbildande.........