HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Snickeri hjälp ?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
tian Posted - 2014/10/17 : 20:39:48
Hejsan!

Jag letar efter någon som är duktig på att bygga baslådor, som kanske har fräs,måttband och allt annat som behövs för att bygga ett par snygga lådor ?
Elementet som är tänkt att husera i dom nya lådorna är ett par Beyma 18G550 ! Även hjälp med simulering och tankar samt idéer vore önskvärt!

Det skall spelas väldigt allround, mycket musik men skall även passa till film!

Tjänsten kan bytas mot kontanta papperslappar eller något annat , men där ingår en överenskommelse !

Jag bor i Dalarna, så däromkring med omnejd vore önskvärt !

Pma alt maila om någon tycker detta vore intressant !
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Kallelkpg Posted - 2014/11/24 : 20:06:13
Sorry för "halv OT" men även jag har lite liknande funderingar. Har nämligen ett par nykonade JBL 2242 som sitter i 4645 och synthesis s1. Har du funderat på att bygga den med hörnportar istället? Får jag tummen ur till bygge kommer jag överväga att bygga den med hörnportar.

MVH
Kalle
tian Posted - 2014/10/17 : 21:51:30
Nu kanske man är en bakåtsträvare, men kopia (utseende) på JBL Synthesis s1s-ex ?



RuneStone Posted - 2014/10/17 : 21:37:24
Både jag å fuling bor i närheten och har byggt mycket genom åren, nån av oss kunde kanske bistå.. förklara gärna vad du tänkt dig i lådväg så komplexiteten på projektet framgår..

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000