HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Placeringen av info om meddelande

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Its-a-Deal Posted - 2008/03/31 : 12:38:52
Först - tack för allt ert arbete med ett mycket bra forum!

En sak som jag som användare skulle uppskatta vore följande förändring:

Ifall "Inbox" med tillhörande information "You have ??? new private messages" fanns överst på sidan när man loggade in - precis som man nu kan läsa "Your are logged on as ...".

Åtminstone tycker jag att detta med personliga meddelanden vore bra att se direkt när man loggat in på sidan. Det är inte bara så att jag är lat - vilket jag förvisso är - utan dessutom tankspridd (Alzheimers Light - a diet version). Så jag glömmer att bläddra mig längst ner och börjar i stället läsa en massa annat intressant och plötsligt "Ooops" nu glömde jag kolla om jag hade några meddelanden.

Om det finns fler lata och tankspridda personer så kanske det vore möjligt att kolla?

/tim (tror jag )
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Its-a-Deal Posted - 2008/03/31 : 18:02:02
I have made a fool of myself! Typiskt - längst uppe till vänster blinkar reklam - jag tittar inte. Under finns den ruta du talar om - och jag tittar inte.

Nu förstår jag. Förlåt mig ty jag är en gammal man!
ztenlund Posted - 2008/03/31 : 17:28:22
Nu förstår jag ingenting alls...

1: Uppe till vänster finns en bild som upplyser om att nya meddelanden inkommit.
Den ser ut så här fast med ramar runt och rubriken Private Messages:



När det inte finns några olästa meddelanden ser den ut så här:



2: Uppe till höger finns ett antal länkar, däribland en som heter "PM". När det kommit nya meddelanden anges antalet där uppe i rött.

Dessa upplysningar syns överallt på forumet så jag förstår faktiskt inte vad det är du efterfrågar.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000