T O P I C R E V I E W |
Kaktus |
Posted - 2007/11/08 : 10:25:38 Hur svårt kan det va? :)
http://www.homestead.com/sierrabrooks/completesystem.html |
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Marc |
Posted - 2007/11/10 : 16:17:52 quote: Jag hittade roliga trattar hos min ex-flickväns mamma, det var egentligen fruktfat i plast i 3 olika storlekar som man staplar på varandra så det liksom liknar en sån där gammal gammaldags fontän i etapper, hursomhelst så höll hon på att gå i taket när jag ville såga av dom och göra horn av dom i ren experimentlusta.
Den dagen man kan hitta frukfat i trä med tractrix- eller lecleach-profil på Duka kommer en något förvånad inköpschef undra varför just dessa tog slut så snabbt! |
megalomaniac |
Posted - 2007/11/10 : 11:17:37 Jag hittade roliga trattar hos min ex-flickväns mamma, det var egentligen fruktfat i plast i 3 olika storlekar som man staplar på varandra så det liksom liknar en sån där gammal gammaldags fontän i etapper, hursomhelst så höll hon på att gå i taket när jag ville såga av dom och göra horn av dom i ren experimentlusta. Jag var inne på omnipolärt också, om man placerade elementet I tratten och så att säga körde bakvägen, den var kupad liksom... hmmm
Dom där fruktfaten tror jag man hittar på duka eller rusta eller liknande, vet att det är olika divisioner på butikena men har för mig jag har sett kopior där.
Kostar nån hundring, men är plasten nåt att ha, eller vill man ha solid trä som på bilderna? |
Harry_up |
Posted - 2007/11/08 : 19:19:33 Dom är snygga, men är inte halsarna lite väl långa? Lätt att det blir lite trattigt ljud, påminner om Avantgarde's nedre mellanregister och det har jag lyssnat mycket på. Och det är inte kul. |
classe |
Posted - 2007/11/08 : 17:35:01 jag vet men inte än ska kolla på det i vinter |
Marc |
Posted - 2007/11/08 : 15:24:12 Såna där vill jag ha. Någon som vet var man kan låta tillverka såna i Sverige? |
matsj |
Posted - 2007/11/08 : 14:33:59 Har du beställt ? . De är INTE gratis.
mats |