HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 mina hemmabyggen

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
dwain Posted - 2007/09/26 : 23:27:47
tänkte att jag snabbt bara skulle slänga upp lite bilder på mina ihopsatta stativare. Det är ett par infinity lådor med seas bas en diskant jag inte vet vad den heter. Proson filter och sen har jag stagat lådan å pillat i lite asfaltsmatta. Spelar riktigt bra mkt bättre än vad jag förväntat mig. Till och med ruskigt bra med alla kvaliter jag prioriterar.

Lägger in lite bilder på dom basar jag kör upptill dessa stativare. Inte helt okända

Här ligger basen jämte en 6,5tums infinity bas

Bilderna är dåliga i kvaliten men dom är tagna i mitt rum med dålig belysning och dessutom av min mobil
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
dwain Posted - 2007/09/28 : 22:06:18
Jag har bestält ny bas av magilis på forat och den är nog skickad och bör komma i nästan vecka. Men jag har även hittat felet på min trasiga bas. Det är limmet som släppt mellan talspolen och spidern. så jag ska limma det. Hur går det med dina baslådor?
80-talet Posted - 2007/09/27 : 16:45:28
nice! fick du ordning på basarna eller blev det nya?
dwain Posted - 2007/09/26 : 23:58:35
man tackar Kanske borde man ta måtten på högtalarna å bygga egna lådor? så blir det riktig diy
Fuling Posted - 2007/09/26 : 23:54:01
Ser fint ut!

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000