T O P I C R E V I E W |
Transient Design |
Posted - 2013/11/01 : 07:19:40 Snart är det dags för nåt helt nytt i Sverige: New-Tech '13 på Svenska Mässan i Göteborg!
Vad är då detta för något? Jo, det är en mässa för ny teknik i flera kategorier med gemensam nämnare att samtliga riktar sig till privat konsument.
Kan det verkligen bli bra? Jo, Svenska Mässan i Göteborg har enorma möjligeter att göra ett sådant event på bästa sätt.
Blir det nåt kul då? Gissa om! Vi har flera Sverigepremiärer och utställare från länder runt om i världen. Även Australien!
Vad får jag se om jag släpar mig dit? Vad sägs om helt nya BMW i3? Grymma Tesla S (mest sålda bilen i Norge just nu!). Flygande tefat. 3D-printing, smarta hemmet som styr allt från din smartphone, en ny svensk el-bil, en ny svensk motor med fria ventiler från Koenigsegg och en massa annat nytt och spännande.
Finns det för mig som bara vill se bra hifi..? Jodå, absolut! Detta är ju ingen high-end mässa givetvis men vi har fått dit rätt mycket utställare inom ljud och bild också. Hembiobutiken, Hifi Klubben, Septon tillsammans med Ljudkällarn och Peoples & Schmidt, Akkelis Audio, Transient Design (Vince från AMR är på plats och visar alla nyheter från iFi nano och micro och Retro (!)), moon samt flera andra spännande utställare. Om inget annat så kom gärna och se och lyssa på dessa monoliter späckade med ny teknik:
Vi har öppet fredag-söndag den 8-10 November.
Se mer info och lista på utställare här: www.newtechshow.se
För den ekonomiskt sinnade så kan ni kontakta Akkelis Audio för 10% rabatt på inträdet.
Välkommen!
Mvh Lasse |
1 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Transient Design |
Posted - 2013/11/09 : 06:34:54 Puh! Nu är första dagen av New-Tech slut och en utmattad General sjönk tacksamt ner i säng med huvudet fullt av nya intryck... Lördagen ska bli mycket spännande då alla montrar nu är intrimmade till max och bilarna polerade ner till däcken! Välkommen!
Mvh Lasse |
|
|