HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 INO Hörlursförstärkare

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Material Posted - 2005/11/25 : 13:27:58
Det ryktas om en sådan på personlig hifi-forumet, men ingen där verkar veta något. Finns det en sådan "fågel"?
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Material Posted - 2005/11/29 : 11:29:48
Tack! Fick man det utrett också!
Baltazar Posted - 2005/11/25 : 13:48:55
Inte vad jag vet men det finns en Ear one som är delvis(eller helt?) konstruerad av Öhman.

Lyssnade på den i Tisdags med ett par AKG k271 och det lät mycket bra. Man kan koppla in och ur X-feed funktionen vilket jag gjorde för att lyssna efter skillnaderna.
Med X-feed inkopplad projiceras ljudbilden som man är van att bra högtalare gör(framför en) och inte som hörlurar vanligtvis gör, spelar "inne i huvudet" och mer "från sidorna" om du förstår vad jag menar.

Mycket trevlig manick detdär.

Rejält högt gick det att spela utan, för mig, hörbar dist.

Mvh / Christian


Edit: http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4009&start=30

Här ovan framgår det att Öhman inte konstruerat appraten.

quote:
Svante skrev:
Ok, jag kanske har missförstått alltihop, jag trodde att du var en av konstruktörerna bakom burken, och att du ev hade pocent på försäljningen. Är det inte så, så faller hela mitt ujuj.

Öhman skrev:
Är inte konstruktör av apparaten, har bara tittat på konstruktionen några gånger under tillblivelsen och blivit ombedd att säga vad jag tror.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000