T O P I C R E V I E W |
Wheels |
Posted - 2016/06/10 : 22:21:58 Väldigt irriterande med fläkten som ökar hela tiden! Här kan du ställa den. Kör själv på 10%. Självklart ökar den vid belastning! Och naturligtvis gratis för Windows och Linux. Övriga betalar...
https://github.com/hirschmann/nbfc/releases |
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Wheels |
Posted - 2016/06/12 : 17:32:29 quote: Jo det var ett annat,detta verkar inte funka på min aspire 7745G Funkar bara på aspire 7741G...synd. Jo min småduttar oxå.
Min fanns inte heller tog den hp som var närmast. Det funkade. |
Ryssen |
Posted - 2016/06/11 : 12:44:36 quote: Kan inte vara samma program för min fläkt ökar vid belastning. Det man slipper är det där småduttandet som åtminstone min håller på med.
Jo det var ett annat,detta verkar inte funka på min aspire 7745G Funkar bara på aspire 7741G...synd. Jo min småduttar oxå. |
AlfaGTV |
Posted - 2016/06/11 : 11:43:03 quote:
Och betalar dyrt för allting. Och ingen EQ APO finns det heller...
Jo, det ligger en viss sanning i det Även om det nu finns andra lösningar som Dirac och andra parametriska eq's.
|
Wheels |
Posted - 2016/06/11 : 09:24:51 quote: Eller så skaffar man en Mac från början och överlåter till "pularna" att krångla med störningsmoment som uppdateringar, antivirusuppdateringar/scanning eller hörbara fläktljud.... Man väljer själv..
Och betalar dyrt för allting. Och ingen EQ APO finns det heller...
quote: nvände en sådan ett tag det slutade med att laptopen blev överhettat och slog ifrån...bara att vänta tills den svalnat. Man bör nog ha översikt över laptoppen så inte nåt resurskrävande program råkar starta....
Kan inte vara samma program för min fläkt ökar vid belastning. Det man slipper är det där småduttandet som åtminstone min håller på med. |
AlfaGTV |
Posted - 2016/06/11 : 00:56:12 Eller så skaffar man en Mac från början och överlåter till "pularna" att krångla med störningsmoment som uppdateringar, antivirusuppdateringar/scanning eller hörbara fläktljud.... Man väljer själv.. |
Ryssen |
Posted - 2016/06/10 : 23:29:52 Använde en sådan ett tag det slutade med att laptopen blev överhettat och slog ifrån...bara att vänta tills den svalnat. Man bör nog ha översikt över laptoppen så inte nåt resurskrävande program råkar starta.... |