HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 tomlådor, nej jag skojar inte

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
B-200 Posted - 2012/12/30 : 15:41:35
Har hela mitt källarförråd fyllt med tomlådorna som elektroniken kom i.Vad ska man göra med dessa stora klumpiga lådor.
Om man slänger dem förlorar sakerna lite av sitt värde samt så är det lättare att flytta om man har dem kvar. Vad har ni gjort?

Lådor:
Försteg
Slutsteg
Riaa
cd spelare
och en massa mera.
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Larsen Posted - 2013/01/03 : 09:34:35
Gör som föreslagit, packa ihop dom. Skär upp tejpen och vik ihop. Lätt att sätta ihop igen med ny tejp. Problemet är väl om det är tillhörande inre emballage som är lika stort som lådan...

B-200 Posted - 2013/01/01 : 19:12:12
Ja det får bli att spara lådorna. Inte helt osannolikt man säljer av det sedan så det är väl bäst att spara det.
Larsho Posted - 2012/12/30 : 18:22:22
Kommer ihåg när jag hade JM Lab 915.1 så hade jag emballaget på vinden i hyreshuset, grannarna trodde det var två likkistor jag hade i mitt förråd men jag var glad att jag behöll dem den dagen jag sålde dem.
Vox Posted - 2012/12/30 : 18:08:45
Många av lådorna går att packa i varandra.
B-200 Posted - 2012/12/30 : 18:06:28
Ja då blir det att behålla lådorna som jag gjort hittills då. Synd bara att det tar så mkt plats.
pix Posted - 2012/12/30 : 17:35:58
Vissa lådor går ju att plocka isär (vika ihop) om man lugnt och sansat demonterar dessa.
Kanske ett bättre alternativ än att ha sönder dem

Jag skickade fö ett 22Kg slutsteg på bussgods nyligen
De ville motvilligt ta emot paketet ända tills jag berättade att den var packad i original emballaget

/Pix

Vox Posted - 2012/12/30 : 16:16:28
Har alla sparade i garaget för ev. flytt eller försäljning av prylarna.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000