HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Hastighetsbegränsning på Autobahn.

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Wheels Posted - 2012/07/27 : 21:46:57
Bra eller dåligt?
http://bytbil.com/nyheter/hvwgskyg?utm_campaign=autobahn#xtor=AD-500-[bytbil]-[]-[mittspalt]-[aftonbladet]-[]-[]
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
lennartj Posted - 2012/07/29 : 08:19:28
Det finns redan så många hastighetsbegränsningar på grund av bullerskydd (Lärmschutz), dålig beläggning och vägarbeten samt alla trafikstockningar (Stau) att jag de senaste åren mest känt mig frustrerad av att knappast få några tillfällen alls att trycka på med min AMG Mercedes, under färd från A till B, så jag bytte till en miljöklassad Audi härom året.
Wheels Posted - 2012/07/28 : 15:52:30
Tycker också att 130 är en lagom hastighet, över det börjar tunnelseendet.
soundbrigade Posted - 2012/07/28 : 10:13:26
Låter väl vettigt. På många håll råder väl hastigetsbegränsningar redan, eller är det den rekommenderade maxhastigheten.
Tror kanske att de vanvettiga hastigheterna ställer till med mer elände i form av köer (där folk snabbt måste ner i hastighet) och svåra olyckor.
Jag har själv noterat att det är ganska bekvämt att som fortast, köra runt 120-130kmh, fast redan där är vägbullret besvärande (beroende på bil).
Porta Posted - 2012/07/28 : 07:50:34
Äsch, då kan man ju lika gärna avbeställa Maseratin
bearwik Posted - 2012/07/27 : 21:51:22
Som ägare till en PV -61 känns det som det kvittar...

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000