HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Skojare bland medlemmarna

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
fixarstig Posted - 2011/12/08 : 19:43:05
Jag har just blivit pålurad en defekt NAD-L53 av en medlem här på forumet. Ska man varna för personen eller bara svälja förtreten. Har alltså mailat honom men får ej svar.
7   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
whiskyman Posted - 2011/12/09 : 12:43:50
Vad bra att misstaget löstes.mvhKristofer
bearwik Posted - 2011/12/08 : 21:32:44
Ursäkten emottagen och accepterad, hoppas att det löser sig för dig, Fixarstig.
fixarstig Posted - 2011/12/08 : 20:46:18
quote:
Av någon anledning tror Fixarstig att säljaren är jag, vilket känns ganska jobbigt, har aldrig ägt eller sålt någon Nad-L53.

Jag har gjort ett oförlåtligt misstag och blandat ihop Bearwik med en annan person. Har PM-at och bett om ursäkt för detta. Hoppas du kan ha överinseende och glömma det hela

Tycker der räcker med den identifikation vi har. Man ska kolla upp bättre innan man beter sig som jag gjorde
sladdbarn Posted - 2011/12/08 : 20:39:40
Tråkigt! Alla kanske borde lämna personnummer + adress till admin? Eller liknande. Obs, spontan kommentar.
bearwik Posted - 2011/12/08 : 20:02:24
Av någon anledning tror Fixarstig att säljaren är jag, vilket känns ganska jobbigt, har aldrig ägt eller sålt någon Nad-L53.
AlfaGTV Posted - 2011/12/08 : 19:48:12
Jag skulle nog försöka etablera en kontakt med säljaren och höra dennes syn på saken först och främst, redan innan jag vädrade några synpunkter eller misstankar...
opethic Posted - 2011/12/08 : 19:45:52
Ja vad säger forumets regelverk?
Jag lider med dig Stig, man tror ju att "hififorumisterna" är ärliga...

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000