T O P I C R E V I E W |
gcs |
Posted - 2011/02/28 : 12:29:52 Enligt uppgift är det här hämtat direkt från tingsrätter runt om i landet:
Advokaten: Är Ni sexuellt aktiv? Vittnet: Nej, jag ligger mest där. Advokaten: Vilken är Din födelsedag? Vittnet: Den 18 Juli. Advokaten: Vilket år? Vittnet: Varje år. Advokaten: Hur gammal är er son, han som fortfarande bor hemma hos er? Vittnet: Jag minns inte riktigt, 38 eller 35? Advokaten: Hur länge har han bott hos er? Vittnet: I 45 år nu. Advokaten: Vad var de första er man sa till er i morse? Vittnet: Han sa "Vart är jag, Mona?" Advokaten: Och varför bekymrade detta er? Vittnet: För att jag heter Susanne. Advokaten: Säg mig, doktor; är det inte så att om en människa dör i sömnen, så vet hon inte om det förrän morgonen därpå? Vittnet: Blev du verkligen godkänd som advokat? Advokaten: Var du närvarande när du blev fotograferad? Vittnet: Skojar du med mig? Advokaten: Så barnet blev alltså till den 8 augusti? Vittnet: Ja. Advokaten: Kan du redogöra för vad du gjorde vid denna tidpunkt? Vittnet: Eh.., jag blev knullad.. Advokaten: Hon hade alltså tre barn, stämmer det? Vittnet: Ja. Advokaten: Hur många av dessa var pojkar? Vittnet: Ingen av dem. Advokaten: Var några av dem flickor? Vittnet: Skojar du med mig? Jag behöver en ny advokat. Herr Domare, kan jag få en ny advokat? Advokaten: Hur avslutades ert äktenskap? Vittnet: Genom döden. Advokaten: Och vems död var det som avslutade äktenskapet? Vittnet: Vems död tror du? Advokaten: Doktorn, hur många obduktioner har ni genomfört på döda människor? Vittnet: Alla mina obduktioner har varit på döda människor? Vill ni att jag ska upprepa det? Advokaten: Minns ni vid vilken tidpunkt ni obducerade den döde? Vittnet: Obduktionen påbörjades kring klockan halv nio på kvällen. Advokaten: Var herr Danielsen död vid denna tidpunkt? Vittnet: Nej, han satt på bordet och undrade varför jag obducerade honom... Advokaten: Doktor, innan ni påbörjade obduktionen, kollade ni om den döde hade någon puls? Vittnet: Nej. Advokaten: Kollade ni blodtrycket? Vittnet: Nej. Advokaten: Kollade ni om den döde andades? Vittnet: Nej. Advokaten: Så det kan alltså ha varit så att patienten var vid liv när ni påbörjade obduktionen? Vittnet: Nej. Advokaten: Hur kan ni vara så säker, doktorn? Vittnet: För att patientens hjärna låg i en glasburk på bordet bredvid. Advokaten: Jag förstår, men kan det inte ha funnits en chans att patienten fortfarande var vid liv? Vittnet: Jo, det kan tänkas att patienten var vid liv.. och jobbade som advokat. |
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
opethic |
Posted - 2011/03/01 : 07:20:19
|
Tobbe_L |
Posted - 2011/03/01 : 07:05:17
|
Magils |
Posted - 2011/02/28 : 22:01:10 Den sista var klart bäst! |
jari |
Posted - 2011/02/28 : 17:34:23 Mooaaahahahaha.
|
Pac |
Posted - 2011/02/28 : 17:27:47 Hehehe, så fel det kan bli... |
Wheels |
Posted - 2011/02/28 : 16:05:49 Haha!! |
|
|