HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Busslinjer Arken?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Jerry_E Posted - 2010/08/31 : 09:43:19
Min fråga är enkel: Går där några förbindelser mellan Göteborg - Arken. Säkerligen fler än jag som inte har bil? Har varit i kontakt med Västtrafik, men de kan inte ge mig något svar.
Jerry
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
ztenlund Posted - 2010/09/01 : 01:01:57
Det går att söka på Västtrafiks hemsida, fast det verkar som om man får ta Arken som adress numera vilket väl lär bero på att den hållplatsen blivit indragen (enligt uppgift ovan).

(Flyttat till OffT och lagt till Arken i titeln.)
Jerry_E Posted - 2010/08/31 : 23:14:49
Toppen! Då vet jag hur jag tar mig dit. Kanske finns det andra som också är tvungna åka kommunalt?
Boergars Posted - 2010/08/31 : 10:03:58
Linje 32 till Arendals Allé är det närmaste du kommer. Det fanns en hållplats alldeles på gatan nedanför Arken men den drog Västtrafik tyvärr in för något år sedan. Skulle tro att det är ungefär 500 meter att gå. 32an går från Eketrägatan på hisingen dit man tar sig med Spårvagn 5, 6, 10 eller Stombuss 16.





edit: 10 ska det va, inte 8.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000