HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Yuin

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
karlstorck Posted - 2008/05/13 : 08:53:26
Mina Cresyn AXE600NE dog häromdagen och jag tvingas nu att köra ett par gamla Philips, vilka är helt utan bas :-( So, jag behöver ett par nya och jag kan tyvärr inte använda inear-lurar (jag har Shure e2 men jag har inte ens lyckats provlyssna dem). Denna länk
http://www.head-fi.org/forums/f4/7-best-earbuds-rated-winners-yuin-pk1-audio-technica-ath-cm700-yuin-pk2-243576/
fick mig att fundera på ett par Yuin PK2. Någon som känner till dessa och var man kan köpa dem. De finns på Headroom för $79, men det kan ju finnas fler möjligheter.

Kalle
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Henmyr Posted - 2008/05/16 : 17:15:21
Måste du ha ett par buds? Annars kan jag rekommendera Koss KSC75.
karlstorck Posted - 2008/05/16 : 08:24:09
Fick inte tag i ett par 130, dock ett par 120. Dessa är snäppet billigare, men om de säger nåt om hur 130 kan vara så är jag inte jätteimponerad. De är sämre än Cresyn och är väl ungefär vad man kan begära för en hundring.
karlstorck Posted - 2008/05/14 : 18:20:35
Tackar. Om jag ser jvc'arna ska jag köpa ett par. Kankse finns på alla Euronicsaffärer?
Henmyr Posted - 2008/05/14 : 12:44:21
Har inte testat dem tyvärr.
Läs lite ur denna tråd först dock.
http://www.head-fi.org/forums/f4/yuin-pk2-vs-jvc-ha-f130-have-i-lost-my-mind-320979/

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000