HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Inspelningstid HD650 ?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

T O P I C    R E V I E W
DahlbergAudio Posted - 2007/12/22 : 01:40:32
Mina nyinskaffade går på repeat för närvarande Hur pass länge skall dom sitta där innan jag drar några långtgående slutsatser
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
hal Posted - 2007/12/23 : 11:55:45
quote:
Hal, vad exakt menar du med att de "öppnades upp"? Jag är lite missnöjd med mina 600 men de kanske inte är inspelade än.

En högre definition.
Som man släppte upp dolby-knappen på ett kasettdäck, om jag skall utrycka mig lite grovt. Det är ganska hårfina förbättringar, men märks om man spelar/repeterar ett musikstycke man är mycket väl förtrogen med. Störst förändringar var de första dygnen.
Spadix Posted - 2007/12/22 : 22:28:49
Hal, vad exakt menar du med att de "öppnades upp"? Jag är lite missnöjd med mina 600 men de kanske inte är inspelade än.

Just det, ny medlem här!
DahlbergAudio Posted - 2007/12/22 : 21:13:41
Anläggningen står på för jämnan och lurarna får väl ligga och spela i hyllan så länge. Modifieringar av lurarna får nog dröja ett litet tag till fick dom i förgår. Knas i signalvägen har jag nog också . Kör via hörlursutgången på 555es spelaren nu. Jag har iofs köpt på mig några "Aikido" monokort och kommer att bygga en hörlursförstärkare på det konceptet.
hal Posted - 2007/12/22 : 19:11:33
Mina öppnades upp fram till 80-100h. Därefter märkte inte jag ngn förändring. Men det kan säkert variera. Förändringen var dock klart mindre än bytet av kabeln.
Ampalang Posted - 2007/12/22 : 01:43:59
Såvida du inte har något knas i signalvägen så efter en 500h så borde de låta som de ska.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000