HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Sony Walkman

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
diffen Posted - 2007/04/02 : 08:27:41
Har en fråga, nu handlar det ju visserligen om Sony Ericsson w800i... Är känd för att innehålla en bra mp3 spelare. Frågan är om någon här testat att använda sig av en kabel(finns att köpa)som går från mob. in i aux på förstärkaren. Skulle vara kul om någon som provat det kan rekommendera ett köp av en sådan kabel?? Kostar väl bara runt 200kr så det är ju visserligen bara för mig att köpa å prova, men sniken som jag är vill jag veta innan om ni tycker det är någon ide´ Mvh diffen
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
diffen Posted - 2007/04/03 : 13:37:51
Halloy Micke! Det är samma grejor, ja det ska jag göra. Tack !!! Mvh Diffen
Micke.e Posted - 2007/04/02 : 21:37:30
Halloj

Vet inte om det är samma grejjor som i min SE w810i, men den har iaf ett litet "på-slagsklick", sen ett litet brus tycker jag mig höra då och då när låtar tystnar. Men prova i förstärkaren ju, det märks ju som sagt om det funkar bra eller ej.
Annars är det väl bara att kränga vidare till nån yngling med en SE mobil som vill prova ;)

/Micke

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000