HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 sonylurar

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
reifu Posted - 2007/01/30 : 02:08:43
Hej
Någon som vet nåt om Sony MDR-EX90SL och Sony MDR-EX85SL? Jag fick ett tips om ex81 men dom går inte att få tag på, verkar det som. MDR-EX90SL är dyra ca 13000yen så klarar man sig med Sony MDR-EX85SL? Dom är ju rätt billiga har sett dom för 5000yen.

Mvh Leif
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
reifu Posted - 2007/02/02 : 03:47:17
Om mdr-ex81sl finns i Sverige så borde dom rimligtvis även ha kommit till Japan... men man vet aldrig.
Fast ett par MDR-EX90SL kostar lika mycket som ett par Shure Ec2, så då kanske man skall välja Shure-lurarna?

Leif/reifu
Melker Posted - 2007/02/01 : 00:13:07
Jag har köpt ett par vita mdr-ex81sl och de är rätt bra. Det verkar som om det är en ganska ny modell så det kan vara därför som de är svåra att hitta. Det tar några dagar innan man vänjer sig vid det konstiga öronbyglarna men sedan är de bekväma. Fasst det är klart om man har mössa nerdragen över öronen så kan det haka i.

M
felsteg Posted - 2007/01/31 : 22:52:39
hej.
jag har ett par sony MDR-EX71. för mig så gick gummit runt kablarna sönder på mina efter ca: 4månaders daglig användning. (blev mjukt och vittrade sönder allt eftersom)(inga konstiga tankar om kondomer nu ) detta är ju en både nyare och mer kvalitativa lurar men undrar ändå hur mycket de tänker på kabelbyte mellan modellerna.

mvh // johan

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000