HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Apple IPhone, vad tror ni om den?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Andrén Posted - 2007/01/22 : 23:36:28
Såg precis steve jobs presentation av nya IPhone. Ta en titt på denna tuffa skapelse, skulle tro att den kommer slå lika hårt som ipoden.

Läs mer om den, och se presentationen, ett måste o ge era kommentarer.

www.apple.com/iphone/

PS. Var till macademic idag och förhandsbokade ett ex, men jag var 60:e i kön om bokade,intresset verkar vara stort .DS

Edit: Stavfel.
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Ayn Posted - 2007/01/23 : 16:25:41
Fast vad Apple sagt är väl just att 3G kommer i ett senare skede? Då verkar det inte så sannolikt att de iPhones som kommer i höst i Europa lär stödja det.

Jag tror faktiskt att iPhone inte blir nån sådär jättestor hit. I förhållande till vad den levererar är den ganska dyr - betänk att priserna som nämnts för USA-lanseringen är MED Cingular-abonnemang, dvs samma typ av erbjudande som då man brukar kunna köpa telefoner för 0:- här hemma - bara att i iPhone-fallet är det inte direkt 0:-...
Andrén Posted - 2007/01/23 : 15:41:26
Jag skulle tro att med all säkerhet så kommer den när den lanseras ha 3G och vara anpassad efter marknaden i europa. Vore väldigt dumt av apple att släppa en mer oigenomtänkt produkt i europa, än i andra delar av världen. Detta kan säkert också tillsammans med tillgång o tillverkningsbegränsningar vara en av anledningarna till att lanseringen dröjer i både europa och asien. Så att produkten har blivit mer anpassad för dess marknad.

Sedan med de volymer de beräknas sälja så har jag svårt att tänka mig så många komponenttillverkare som inte vill kontraktera med apple, varav jag tror att avsaknaden av 3g och annat inte kommer att nödvändigtvis behöva vara så då den släpps på riktigt. På allt detta så visar de ju redan nu produkten vilket är väl på dessa områden relativt tidigt innan produktsläpp?
Melker Posted - 2007/01/23 : 00:41:25
Jag tror att det är en helrätt produkt, speciellt i USA där Cingular har ett ganska väl utbyggt Wifi nätverk. Här i europa så behöver vi ju 3G då det inte fins så mycket Wifi ännu. I USA har man sas hoppat över 3G fasen av mobilnätsbyggandet.

Det hade ju varit fint att ha en iPhone med ett abbonemang där man fick köra exempelvis Telia Homerun hur mycket man orkade. 3G är ju relativt långsamt det också.
johan.björklund Posted - 2007/01/22 : 23:53:32
3G kommer enligt dom själva, fast dom vet inte när
Ayn Posted - 2007/01/22 : 23:42:37
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57349

Som sagt - ingen 3G! Går bort!
johan.björklund Posted - 2007/01/22 : 23:38:37
Som mediacenter en tiopoängare
Som telefon, nej tack !

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000