HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Denver MP-106,128Mb

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Balder Posted - 2007/01/08 : 21:33:30
Fick denna enkla MP3 spelare i Julklapp av min fru som en kul grej.
Med dom medföljande lurarna låter den pipigt och man måste ha EQ läge "pop" för att det skall gå att lyssna alls.

Men så fick jag brorsans Koss Porta Pro och då hände det grejor, nu låter EQ läge "normal" helt acceptabelt. Den är bara på 128Mb vilket räcker till en CD i 256kbps i upplösing. stor som en ciggarettändare med en tydlig LCD ruta och ett AAA batteri räcker ca 10 timmar.

Lyssnar på den innan jag skall sova på kvällarna, med en ny CD varje kväll. Detta är inkörs porten till MP3-spelare för mig...

Hon har inte berättat vad den kostade men det var nog micro budget!

Vad kan ni rekomendera för spelare som är lika liten och kanske med upp till 1Gb minne under 1000:- med bästa möjliga ljud via Koss lurarna utan en massa onödiga finesser. mest Hi-Fi för pengarna alltså!

Mvh Balder
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
dwain Posted - 2007/01/09 : 14:32:59
Köpte en st sandisk sansa för 699kr eller vad det var på claesohlsson och är jättenöjd visst det går att spela högre med min iriver men ljudet i sansan är riktigt bra. Den är på 2gb.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000