HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Kul! Acoustic Studio Monitor 3311-White Van Scam!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
yngwie Posted - 2006/02/21 : 14:36:28
Var desperat och behövde ett par billiga högtalare. Hittade ett par Acoustic Studio Monitor 3311 på blocket för 500 kr paret. Köpte dom fort som attan. Sen läste jag om dom på audioreview, jag fick en chock, en SKRATT-CHOCK. Över hela världen säljs budgethögtalare som hi-end-högtalare för uppemot tusen dollar paret, alla levererade av några skumma typer i en vit van.

Läs till exempel recensionerna på Audio Review:
http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speakers/acoustic-design/PRD_119009_1594crx.aspx

Ja det är bara att söka på White Van Scam på google, hur många träffar som helst!
Nu undrar jag om det finns någon här på forumet som har råkat komma i kontakt med dessa högtalare, eller rent av stött på några män i en vit Van även här i trygga Sverige.
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Cliffan Posted - 2006/02/21 : 14:54:39
...Jag träffade på en karl i en GRÖN skåpbil om jag inte minns fel, som hade ett alldeles lysande erbjudande, minns dock inte vad de aktuella högtalarna hette. Glasdiskant skulle de i alla fall ha. Jag skrattade åt honom och avfärdade det "fina" erbjudandet med att om jag nu var sugen på högtalare så måste jag hur somhelst få lyssna på dem i min hemmamiljö med min kringutrustning varpå han snabbt packade sig iväg.

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000